lørdag 8. mars 2014

Bloggartreff på Trendhuset

Denne veka var eg på kjempekoselg bloggertreff på Trendhuset. Det første for meg.
Koseleg å treffa andre som blogge på Haugalandet, og ikkje
minst å få treffa bloggerane i levande live:-)
Me fekk velkomstdrikk og me fekk smaka på gode produkt fra
Nicholas Vahè.
 Me fekk høyra om alle merkene som Trendhuset har tatt inn og som kjem inn.
Eg forelska meg i to fine oljelamper som eg skal ha
i  hagestua når den ein gong blir ferdig.
Me fekk også laga drops.
Tusen takk til Karianne med bloggen http://mittsitt-mittsitt.blogspot.no og Trendhuset som
tromma samen til treff, og for at eg fekk komma.
 Eg er så glad i å laga kort, så
eg tok med meg litt inspirasjon.

 Desse flotte oljelampene blei med meg heim.
 Mykje flott fra Riviera Maison.
Flinke damer som lage drops.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar