mandag 22. juni 2015

Takka meg til kaffikoppen og ei god bok!


Molåsrom har sendt herren i huset i havet i dag, etter å ha fått opplæring i kantklypparens hemmeligheiter. Ingen problem detta tenkte Molå, etter at ho i fjor øydela heile kantklipparen. På an igjen i dag med godt mot! Starta pinadø ikkje! Sjølv om eg fulgte oppskriften etter punkt og knottar. Heiv meg på telefonen til han som var på veg i havet. Ny formaning, prøv mindre chalk. Etter endte gong starta den, hurra! Bare resten igjen nå. Men svarte lopphavet, han tok jo ikkje graset. Etter x antall meter stoppa eg denna raude dingsen. 0 tråd igjen:( nå heng maskinen fint på veggen, og eg skal fra nå av heller sjå på at andre jobbe! Må vell snart komma ein slik robo kantklippar og.......


Helsing Molås rom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar